Jednym z priorytetów Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych jest profesjonalna i przyjazna obsługa klienta. Każdego dnia staramy się być bliżej naszych mieszkańców i ich potrzeb. Dlatego też postanowiliśmy o utworzeniu w każdej części miasta Biur Administracji Lokalnej, do których bielawianie mają bliżej ze swojego miejsca zamieszkania.

Z tego względu podzieliliśmy miasto na cztery obszary administracyjne, a ich biura usytuowaliśmy w następujących miejscach:

Administracja nr 1-4 - ul. Piastowska 41 - tel 74 / 833 86 55


Biura Administracji Lokalnej są dostępne dla klientów od poniedziałku do piątku.

Godziny otwarcia:
Poniedziałek od 7:00 do 15:00
Wtorek od 7:00 do 16:00
Środa od 7:00 do 15:00
Czwartek od 7:00 do 15:00
Piątek od 7:00 do 14:00

Poza godzinami pracy Administracji, zachęcamy mieszkańców do korzystania z numerów telefonów alarmowych. Linie telefoniczne czynne w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy i święta.

Tel. 790 220 586 Awarie elektryczne
Tel. 511 800 036 Awarie wodno-kanalizacyjne

Wszelkie awarie i usterki należy zgłaszać w administracji właściwej do miejsca zamieszkania lub bezpośrednio w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. 3 Maja 48