Jak przeprowadzić remont w lokalu.

W dniu 03.12.2024r. w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych odbyło się spotkanie z mieszkańcami wskazanymi do najmu lokali mieszkalnych przeznaczonych do remontu. Spotkanie poprowadziła przedstawicielka zarządcy, która uczestniczy w odbiorach prac budowlanych przed podpisaniem umów. Wychodząc na przeciw nowym lokatorom chcielibyśmy pomóc przebrnąć im przez procedury i zagadnienia formalno-prawne związane z przeprowadzeniem niezbędnych prac remontowych, a tym samym do jak najszybszego podpisania umowy najmu i zamieszkania w świeżo  wyremontowanym mieszkaniu. Obowiązujące procedury to dość skomplikowany temat, zupełnie obcy mieszkańcom. Brak wiedzy i błądzenie po omacku powoduje popełnianie licznych błędów i znacząco wydłuża czas realizacji remontów (przypominamy, że wyznaczony okres na wykonanie remontu to 3 miesiące),  stąd nasze zaangażowanie i chęć pomocy przyszłym lokatorom.