Realizuje zadania związane z ewidencją księgową w zakresie dochodów i wydatków, ich zgodności z planem  finansowym,  sporządzaniem sprawozdawczości,  prowadzeniem  kontroli finansowej, w szczególności:
  1. kierowanie rachunkowością MZBM Sp. z o.o., która obejmuje:
    • organizowanie księgowości, kalkulacji i sprawozdawczości
    • organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów niezbędnych dla bieżącego prowadzenia księgowości
    • terminowe i prawidłowe sporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych planów i sprawozdań finansowych
    • należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych oraz sprawozdań finansowych
    • kontrola wewnętrzna
    • zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
  2. naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, z tytułu umów zleceń, o dzieło, wypłat zasiłków i innych oraz prowadzenie ewidencji księgowej w tym zakresie
  3. prowadzenie ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  4. prowadzenie dokumentacji płacowej i podatkowej w ramach wynagrodzeń pracowniczych
  5. sporządzanie bilansu i rachunków zysków i strat
  6. prowadzenie obsługi kasowej i bankowej
  7. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
  8. rozliczanie delegacji służbowych.