Jak przeprowadzić remont w lokalu.

W dniu 07.06.2022r. w siedzibie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych odbyło się spotkanie z mieszkańcami wskazanymi do najmu lokali mieszkalnych przeznaczonych do remontu. Spotkanie poprowadził przedstawiciel zarządcy, który uczestniczy w odbiorach prac budowlanych przed podpisaniem umów. Wychodząc na przeciw nowym lokatorom chcielibyśmy pomóc przebrnąć im przez procedury i zagadnienia formalno-prawne związane z przeprowadzeniem niezbędnych prac remontowych, a tym samym do jak najszybszego podpisania umowy najmu i zamieszkania w świeżo  wyremontowanym mieszkaniu. Obowiązujące procedury to dość skomplikowany temat, zupełnie obcy mieszkańcom. Brak wiedzy i błądzenie po omacku powoduje popełnianie licznych błędów i znacząco wydłuża czas realizacji remontów (przypominamy, że wyznaczony okres na wykonanie remontu to 3 miesiące),  stąd nasze zaangażowanie i chęć pomocy przyszłym lokatorom. Z przykrością jednak stwierdzamy, że angażujemy się tylko my. Na ostatniej komisji przyznanych zostało 12 lokali mieszkalnych, a na zorganizowanym zebraniu pojawiło się tylko 5 lokatorów. Szanowni zainteresowani, bardzo prosimy  o traktowanie tego typu spotkań bardzo poważnie, ponieważ zagadnienia i tematy tam poruszane pozwolą Wam uniknąć kłopotów, zaoszczędzić wiele czasu, a niejednokrotnie i nakładu pieniężnego oraz przyspieszyć radość z zamieszkania w nowym lokum.